Eenvoud in Complexiteit

AGV’s

Interne logistiek blijkt een steeds meer erkend probleem binnen vele bedrijven. Managers zien in dat het onnodig verplaatsen van orders binnen de fabriek tijdrovend is, en geld kost. Hierdoor moet het probleem worden aangepakt bij de oorzaak ofwel: orders automatisch verplaatsen binnen de fabriek.

“De betaalbare en Industriële Automated Guided Vehicle”

Met de KUMA AGV van Kuunders Technoworks kan uw interne logistiek eenvoudig worden geoptimaliseerd. Dankzij de industrieel vormgegeven robot kunnen goederen geheel automatisch door de fabriek worden getransporteerd. Op deze manier hoeven operators zich niet langer bezig te houden met transport of logistieke activiteiten. De KUMA AGV  kan zowel worden aangestuurd via het WiFi-netwerk, als via belijning op de vloer. Op deze manier zijn uw orders en goederen te allen tijde te  traceren.


Verder kan de KUMA AGV worden voorzien van verschillende opties zoals een rollenbaan, lift, kettingbaan of andere koppeling. Met daarbij een payload van 1000 KG is de AGV in verschillende modules op te bouwen en direct van toegevoegde waarde binnen uw fabriek.

De KUMA AGV rijdt al voor 2 euro per uur!”


Bekijk hieronder de KUMA AGV Testbaan van Kuunders Technoworks


Waarom Kuunders Technoworks als partner?

Bij uw keuze voor Kuunders Technoworks kiest u niet enkel voor een cobot, u kiest voor een totaaloplossing.
Vanaf het oriëntatiegesprek tot nazorgfase wordt u geassisteerd door de ervaring van onze medewerkers!

Oriëntatie

Proof of Concept

Implementatie

Gebruikerscursus

Service-orgaan

Een van onze ervaren medewerkers vertelt u over de mogelijkheden van AGV’s in een vrijblijvend oriëntatiegesprek. Er wordt een concept gemaakt van wat AGV’s binnen uw fabriek kunnen betekenen. De AGV wordt in uw fabriek geïnstalleerd en gereedgemaakt voor productie. Er wordt een gebruikerscursus gegeven aan uw medewerkers. Kuunders Technoworks helpt u ook na afname daar waar nodig.

 


AGV Checklist:

  • Bemande heftrucks rijden veelal dezelfde route om goederen te brengen of halen.
  • Bemande heftrucks rijden binnen een groot magazijn
  • Er raakt productietijd verloren doordat operators bezig zijn met logistieke werkzaamheden.
  • Orders worden manueel door de fabriek verplaatst van afdeling A naar afdeling B.
  • Jaarlijks wordt er schade gereden door heftrucks.
  • Er zijn meerdere Full-Time heftruckchauffeurs werkzaam binnen mijn bedrijf.

Zijn deze aspecten herkenbaar voor u? Waarom dan geen kop koffie en een goed gesprek of een live demonstratie? Neem vrijblijvend contact met ons op!